Aktiviti kegusta SMKCC

























Assalamualaikum. Hari ini SMKCC mengambil cuti peristiwa sempena Good Friday. KEGUSTA SMKCC mengambil kesempatan cuti ini dengan menjalankan aktiviti memasak. Menu pilihan untuk aktiviti pertama ini ialah membuat kek coklat pisang. Ramai rakan yang gemar akan kek ini dan meminta saya menunjuk ajar cara membuat kek ini. Saya tidak keberatan untuk memenuhi permintaan mereka. Mereka membuat sendiri dan saya memberikan petua dan ilmu yang saya tahu. Alhamdulillah 3 kumpulan dapat menghasilkan kek yang cantik tetapi dua kumpulan lagi agak malang kerana kek mereka bantat dan tidak naik dengan cantik. Walau bagaimanapun kami berasa sangat seronok. Lupa sekejap fail-fail yang belum lengkap lagi dan juga buku-buku pelajar yang belum bertanda.




Selepas ini tidak perlu lagi mereka pergi ke secret recipe, Buat sendiri dijamin suci, bersih dan yang paling penting ialah halal.

















0 comments:

tentang blog

Menerima Tempahan untuk Kek Kukus Buahan-buahan

tentang saya

diet pills