Hari Ibu







Assalamualaikum

Istimewanya Hari Ibu tahun ini, saya membuat kek fruits flan. Resipinya saya dapat daripada blog kak Wan. Cuma saya ubah sikit iaitu keknya ialah kek chiffon oren, resipi Mat Gebu. Terima kasih Mat Gebu dan kak Wan. Memang sedap kek chiffon oren ini. Terasa jus orennya. Kek ini mewah dengan buah-buahan koktail yang menjadi lapisan kek ini ditambah lagi dengan fresh cream di dalam dan luar kek. Adik-adik memuji kek ini memang sangat sedap. Kata Angah dalam fbnya, tak puas makan hehehe....


Hari ini saya menyiapkan kek hari lahir yang ditempah oleh Yana untuk anaknya, Adief yang genap umurnya setahun. Kek ini ialah kek chiffon coklat dengan fillingnya fresh cream coklat dan biskut oreo. Kebetulan strawberry semalam masih ada lebih, jadi saya hias di atas kek ini dengan strawberry. Harap Adief suka kek ini ya....Selamat Hari Lahir Adief dan terima kasih Yana kerana sudi menempah kek ini.


Selamat Hari Ibu kepada semua para ibu. Semoga kita menjadi ibu yang baik yang dapat memberikan didikan yang sempurna dunia dan akhirat untuk anak-anak kita. Amin....








0 comments:

tentang blog

Menerima Tempahan untuk Kek Kukus Buahan-buahan

tentang saya

diet pills