Tempahan kek hari lahir

Masih menerima tempahan kek hari lahir. Kali ini daripada seorang yang saya memang kenal. Kek coklat lembap ini ditempah untuk suaminya Mani sempena harijadinya yang ke-33 tahun. Atas permintaannya yang tidak mahu dihias dengan terlalu banyak coklat, jadi seperti biasa saya hias dengan bunga ros perasa strawberry. Kata orang sambil menyelam minum air. Di samping membuat kek tempahan, saya mengambil peluang berusaha mencantikkan lagi bunga ros. Memang belum sampai ke tahap sifu saya Ija tetapi saya tak akan berputus asa. Ija tak jemu-jemu memberi saya skil yang betul untuk membentuk ros daripada nozzle. Agak sukar tetapi seperti kata Ija untuk menghasilkan ros yang cantik kita kena buat 50 kuntum sehari. Tetapi akak minta maaflah Ija, tak mampu akak buat 50 kuntum sebab ada tanggungjawab lain yang memerlukan komitmen yang tinggi. Walau bagaimanapun akak ucapkan terima kasih kepada Ija atas kepercayaan dan sokongan moral yang diberikan kepada akak. Ribuan terima kasih..

0 comments:

tentang blog

Menerima Tempahan untuk Kek Kukus Buahan-buahan

tentang saya

diet pills